Vaihto- ja palautusoikeus


Tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Pidäthän sovittamasi tuotteet siisteinä ja tuotelaput paikallaan, kunnes olet tehnyt päätöksen, palautatko tuotteet vai päätätkö pitää itselläsi.

Vaihtaminen

Voit vaihtaa tuotteen kokoa helposti täyttämällä palautuslomakkeeseen tiedon siitä, mihin kokoon haluat vaihtaa. Mikäli haluamaasi kokoa ei löydy varastosta, teemme tuotteesta automaattisesti rahapalautuksen.

Mikäli haluaisit palauttamasi tuotteen tilalle toisen tuotteen, tee siitä uusi tilaus nettikaupassa ja palauta ensimmäinen tuote normaalisti palautusohjeiden mukaan.

Palautus

Palauttaessasi tuotteita, ota aina yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse. Puh: 0503522646, saat puhelimessa palautusohjeet.

Valitse näistä haluamasi tapa paketin palautukselle:

1. Matkahuollon välityksellä (palautuskulu 6 €).
Asiakaspalautustunnus: 9532486. Paketin saavuttua vähennämme kyseisen 6 €:n palautuskulun tuotepalautuksesi summasta. Merkitse asiakaspalautuspaketin päälle seuraavat tiedot:
 Zanna Fashion Oy ASIAKASPALAUTUS Tunnus: 9532486 


2. Voit lähettää palautuksesi nettikaupan toimistoon haluamallasi kuljetustavalla. (HUOM! Emme lunasta jälkivaatimuslähetyksiä.)

Zanna Fashion Oy
Kauppakeskus Torikulma
Satamakatu 10-12

74100 Iisalmi

 


3. Voit tuoda palautettavat tuotteet suoraan myymälään. Ota lähete tai maksukuitti mukaan. (HUOM! Myymälään palautettaessa emme hyvitä maksutavasta johtuvia mahdollisia laskutuskuluja.) Palautusten tuominen myymälään on maksutonta.

 

Ongelmatilanteet

Pyrimme aina toimittamaan tilaukset virheettömässä kunnossa, mutta mikäli lähetyksessä on sattunut jokin virhe, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin korjataan tilanne samantien!

Mikäli tuotteessa ilmenee käytössä jokin selkeä vika, laita meille viestiä tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@zanna.fi tai numeroon: 0503522646

Rahojen palautus

Mikäli maksutapanasi oli verkkopankki tai luottokortti, palautamme rahat tilauksestasi palautuslomakkeessa ilmoittamallesi tilille. Suoritus näkyy tilillä 30 arkipäivän kuluessa siitä, kun palautuksesi on käsitelty.

Palautuksessa huomioitavaa

Asiakaspalautuspaketin matkaaminen on aina lähettäjän ja kuljettajan välinen asia. Valitettavasti, mikäli kuljettaja hävittää palautuksesi, emme me pysty sitä selvittämään. Tämän takia muista aina säilyttää kuitti asiakaspalautuksestasi.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Jos haluat perua tilauksen, kun lähetys on laitettu matkaan, on sinun noudettava paketti valitsemastasi noutopisteestä ja lähetettävä se meille takaisin asiakaspalautuksena.

Mikäli sinulla on kysyttävää, voit aina olla yhteydessä asiakaspalvelumme. Autamme sinua mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kysymyksissä! Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo: 10-17.

ZANNA FASHION OY

Satamakatu 10-12

74100 Iisalmi

asiakaspalvelu@zanna.fi

p. 0503522646