Vaihto- ja palautusoikeus


Tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Pidäthän sovittamasi tuotteet siisteinä ja tuotelaput paikallaan, kunnes olet tehnyt päätöksen, palautatko tuotteet vai päätätkö pitää itselläsi.

Vaihtaminen

Voit vaihtaa tuotteen kokoa veloituksetta ottamalla meihin yhteyttä puhelimitse 050 352 2646 tai asiakaspalvelu@zanna.fi. Mikäli haluamaasi kokoa ei löydy varastosta, teemme tuotteesta automaattisesti rahapalautuksen.

Mikäli haluaisit palauttamasi tuotteen tilalle toisen tuotteen, tee siitä uusi tilaus nettikaupassa ja palauta ensimmäinen tuote normaalisti palautusohjeiden mukaan.

Palautus

Palautus on meillä nopeaa ja vaivatonta, emmekä pyydä sinua täyttämään erikseen lomakkeita tai mitään ylimääräistä. Riittää, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 0503522646 jotta osaamme tehdä tarvittavat kirjaukset puolestasi.

Tämän jälkeen merkitse asiakaspalautuspaketin päälle vain seuraavat tiedot:

Zanna Fashion Oy

ASIAKASPALAUTUS

Tunnus: 9532486

ja toimita paketti lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen. Paketti ohjautuu tunnuksella verkkokauppamme varastoon ja paketin saavuttua vähennämme 6 €:n palautuskulun tuotepalautuksesi summasta ja teemme rahapalautuksen Checkout Finlandin kautta. Mikäli toimitus on kustannettu itse, emme korvaa mahdollisia koituneita kuluja. 


Ongelmatilanteet

Pyrimme aina toimittamaan tilaukset virheettömässä kunnossa, mutta mikäli lähetyksessä on sattunut jokin virhe, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin korjataan tilanne samantien!

Mikäli tuotteessa ilmenee käytössä jokin selkeä vika, laita meille viestiä tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@zanna.fi tai numeroon: 0503522646

Rahojen palautus

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan sinulle suoraan sen maksutavan kautta, jota käytit tilausta tehdessäsi. Suoritus näkyy tilillä 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun palautuksesi on meillä käsitelty.

Palautuksessa huomioitavaa

Asiakaspalautuspaketin matkaaminen on aina lähettäjän ja kuljettajan välinen asia. Valitettavasti, mikäli kuljettaja hävittää palautuksesi, emme me pysty sitä selvittämään. Tämän takia muista aina säilyttää kuitti asiakaspalautuksestasi.

Huomioithan, että tuotteiden tulee olla virheettömiä palautettaessa.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Jos haluat perua tilauksen, kun lähetys on laitettu matkaan, on sinun noudettava paketti valitsemastasi noutopisteestä ja lähetettävä se meille takaisin asiakaspalautuksena.

Mikäli sinulla on kysyttävää, voit aina olla yhteydessä asiakaspalvelumme. Autamme sinua mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kysymyksissä! Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo: 10-17.

ZANNA FASHION OY

asiakaspalvelu@zanna.fi

p. 050 352 2646